31/7/11

2 ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ 27-7-2011

Εγώ με τους μουσικούς δασκάλους μου, την μαμά μου και άλλη μία κυρία πήγαμε στην Καβάλα για να παρακολουθήσουμε τον ταλαντούχο Δημήτρη Σγούρο να παίζει πιάνο μαζί με την ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης και με μαέστρο τον Χάρη Ηλιάδη. Ήμουν πολύ ενθουσιασμένος που θα είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω τον Δημήτρη Σγούρο να παίζει. Όμως δεν εντυπωσιάστηκα και πολύ. Στα μέσα της παράστασης με πήρε ο ύπνος πάνω στις πέτρες του θεάτρου των Φιλίππων όπου ο ήχος του πιάνου απλά με νανούριζε.

2 σχόλια :

  1. Και εγώ είχα πάει σε μια συναυλία στην καρύτσα και είχα ρίξει έναν ύπνο άλλο πράγμα. Αυτό δεν ηταν τίποτα ο καλός ο ύπνος ήρθε στην όπερα του παρισιού όπου το εισητήριο κόστιζε 30 ευρώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Ορέστη! Βλέπω με μεγάλη μου ικανοποίηση ότι πιάσανε τόπο τα λεφτά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα δημοσιεύονται όλα ανεξαιρέτως τα σχόλια εκτός από αυτά με ανάρμοστο περιεχόμενο τα οποία και θα διαγράφονται αμέσως.

Αρχειo αναρτησεων του site