23/6/11

6 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΤ3

Την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011, μου ήρθε ένα e-mail από την κυρία Έλσα Ποιμενίδου που παρουσιάζει την εκπομπή 5+ στην ΕΤ3 για να παρουσιαστώ εκεί. Βρήκε το ιστολόγιο μου στο INTERNET και ήθελε να μιλήσουμε γι' αυτό. Το στούντιο της εκπομπής δεν βρίσκεται στην Αλεξανδρούπολη αλλά στην Θεσσαλονίκη. Γι' αυτό κάναμε απευθείας σύνδεση από το στούντιο του ΟΤΕ της Αλεξανδρούπολης που βλέπετε στην εικόνα. Υπήρχε πρόβλημα στον ήχο γιατί άκουγα την φωνή μου. Είχα αρκετό άγχος γιατί θα μ' έβλεπε όλη η Ελλάδα, κάτι που νομίζω ότι μπορείτε να το διαπιστώσετε εύκολα στο video.

6 σχόλια :

  1. Ευχαριστώ πολύ και ας ήμουν αγχωμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια!Σου εύχομαι και εις ανώτερα. Το mail μου είναι socrates1997 στο gmail.com. Σου έχω στείλει ήδη ένα μήνυμα. Εννοείται ότι θα ένιωθες αγχος. Το μόνο σίγουρο και φυσιολογικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια μικρέ. Δείχνεις ότι έχεις τη δυνατότητα να εξελιχθείς σε μεγάλο blogger. Εξαιρετικά όσα είπες. Καλώς ήρθες στον κόσμο μας.Και εις ανώτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. SOCRATES1997 ΚΑΙ BLOGGERTIPER ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος26/6/11, 11:08 μ.μ.

    μπραβο σταιν!αντε και του χρονου στο cnn!!!!!!μπραβο μπαμπα και του χρονου καθηγητης bloging!!!και σταματα τα γλειψηματα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα δημοσιεύονται όλα ανεξαιρέτως τα σχόλια εκτός από αυτά με ανάρμοστο περιεχόμενο τα οποία και θα διαγράφονται αμέσως.

Αρχειo αναρτησεων του site