20/2/12

1 Πρωτάθλημα ΤΑΕ ΚWON DO Β.Ελλάδας 18/2/2012

Την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012, αναχώρησα με τους γονείς μου για την Θεσσαλονίκη, λόγω των αγώνων που διοργάνωσε η Ένωση Ταεκβοντο Βορείου Ελλάδος (Ε.ΤΑ.Β.Ε). Αν και δεν ήμουν σε καλή σωματική κατάσταση λόγω πυρετού, κρυολογήματος και συναχιού, παράκουσα τους γονείς μου και αποφάσισα να αγωνιστώ και πράγματι η αμοιβή μου ήταν η μέγιστη. Όταν φτάσαμε στη Θεσσαλονίκη, πήγαμε στο Ε.Γ Μίκρας για την ζύγιση και ύστερα φάγαμε στο ξενοδοχείο NICOPOLIS όπου είδαμε και την ποδοσφαιρική ομάδα του ΠΑΟΚ. Την επόμενη μέρα ήμουν ακόμα άρρωστος αλλά κατάφερα και νίκησα τον ημιτελικό 3-0 και τον τελικό 14-2. Έτσι κέρδισα το χρυσό μετάλλιο στην κατηγορία των -57 κιλών. Παρακάτω μπορείτε να δείτε ένα λεύκωμα με φωτογραφίες από τους αγώνες και τους δύο αγώνες μου, τον τελικό και τον ημιτελικό!


1 σχόλιο :

  1. Μπραβο ρε τερας της φυσης!!!του εδωσες και καταλαβε!!!Ομως αλλως κλεβει την παρασταση στο βιντεο.Συγνωμη σταιν αλλα αυτη ειναι η αληθεια.Και δεν ειναι αλλος απο τον μοναδικο πατερα!!!Που εαν δεν φωναξει και δεν δωσει κοουτσιστικες εντολες δεν μπορει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα δημοσιεύονται όλα ανεξαιρέτως τα σχόλια εκτός από αυτά με ανάρμοστο περιεχόμενο τα οποία και θα διαγράφονται αμέσως.

Αρχειo αναρτησεων του site