27/11/11

0 Το αγαπημένο μου ζώο

Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος και πιο συγκεκριμένα ο Μπρούνο το γλυκό σκυλάκι του οποίου είμαι ιδιοκτήτης. Το απέκτησα στις 23 Μαΐου του 2009 και το φροντίζω ακατάπαυστα από τότε. Δεν έχω μετανοιώσει ακόμη για την πράξη μου αυτή και ελπίζω να μην μετανιώσω ποτέ.
Ο Μπρούνο είναι άσπρος και έχει μαύρες βούλες. Είναι μικρού μεγέθους και έχει μεγάλα αυτιά. Είναι έξυπνος και ...
πολύ κοινωνικός γιατί συναναστρέφεται με όλα τα ζώα συμπεριλαμβανομένων και των γατών. Το μόνο ελάττωμα του κατά την άποψή μου είναι ότι γαβγίζει πολύ και γιαυτό τον λόγο τα βράδια τον βάζω να κοιμηθεί μέσα στο σπίτι. Κάθε απόγευμα παίζω μαζί του και τον χαϊδεύω. Γενικά περνάμε πολύ καλά μαζί.
Μια φορά επειδή είχε χαλάσει το αυτοκίνητο του πατέρα μου είχα πάει στο φροντιστήριο που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης με τα πόδια. Είχα περπατήσει πάνω από τη μισή διαδρομή και τότε είδα ότι ο Μπρούνο με ακολουθούσε. Έτσι αναγκάστηκα να μην πάω φροντιστήριο και να γυρίσω το σκύλο μου στο σπίτι. Ξαφνικά ένα αυτοκίνητο πέρασε πάνω από τον σκύλο μου. Η τρομάρα που πήρα δεν περιγράφεται. Αμέσως έτρεξα να δω τι έπαθε. Επειδή δεν μπόρεσα να καταλάβω πολλά πράγματα τον πήγα στον κτηνίατρο για να τον εξετάσει. Ευτυχώς δεν είχε πάθει τίποτε το σοβαρό.
Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι ιδιοκτήτης αυτού του σκύλου γιατί με κάνει να νοιώθω υπεύθυνος για κάποιον και να ολοκληρώνομαι σαν προσωπικότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θα δημοσιεύονται όλα ανεξαιρέτως τα σχόλια εκτός από αυτά με ανάρμοστο περιεχόμενο τα οποία και θα διαγράφονται αμέσως.

Αρχειo αναρτησεων του site