1/5/11

1 Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Φαντάζομαι ότι όλοι έχετε τηλεόραση στο σπίτι σας, όπως και εγώ. Ξέρετε όμως τι και πόσα προβλήματα προξενεί στον εγκέφαλο; Ούτε εγώ δεν τα γνωρίζω όλα. Κάποιοι όμως θα μου πουν, εσύ ρε μάγκα, που λες ότι η τηλεόραση είναι βλαβερή για μας, γιατί δεν την πετάς; Η απάντηση μου είναι ότι θα την πετούσα. Θα την πετούσα, αν δεν ήμουν τόσο εθισμένος μ' αυτό το κυριολεκτικά άχρηστο ηλεκτρικό κουτί.

Σκεφτείτε πόσες ώρες σπαταλάμε μπροστά στην οθόνη της τηλεόρασης καθημερινά, ενώ αυτό το χρόνο μπορούσαμε να τον περνάμε πολύ πιο εποικοδομητικά. Π.χ, να διαβάσουμε ένα βιβλίο, να παίξουμε μουσική, να αθληθούμε, να ζωγραφίσουμε. Με τόσα πράγματα μπορούμε να γεμίσουμε την ημέρα μας χωρίς την βοήθεια της βλαβερής τηλεόρασης!        

1 σχόλιο :

  1. Συμφωνώ μαζί σου, εν μέρει, και σίγουρα κατανοώ τους προβληματισμούς σου σχετικά με την τηλεόραση, μιας και η πλειοψηφία των όσων προβάλλει είναι τουλάχιστον απαράδεκτα. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι εμείς είμαστε αυτοί που ελέγχουμε τη χρήση της και καθορίζουμε το τι βλέπουμε. Όπως το ίδιο ισχύει και με το ίντερνετ. Στην τηλεόραση, ειδικά την κρατική, νομίζω ότι μπορεί να βρει κανείς αρκετά ενδιαφέροντα προγράμματα, που πολλές φορές πέρα από το να διευρύνουν τη γνώση μας λειτουργούν και ως ένα "παράθυρο" στο να δεις τι συμβαίνει σε άλλα μέρη του κόσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα δημοσιεύονται όλα ανεξαιρέτως τα σχόλια εκτός από αυτά με ανάρμοστο περιεχόμενο τα οποία και θα διαγράφονται αμέσως.

Αρχειo αναρτησεων του site