8/2/10

0 ΜΠΑΛΝΤΑΦΑΝ


  • Το Μπαλνταφάν που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου του 2010, ήταν, μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να διασκεδάσουν τα παιδιά. Μέσα σ' αυτό το χάος από παιδιά ήμουν κι εγώ μαζί με 6 φίλους μου. Στην αρχή, είχα μπρουνοβαρεθεί (Μπρούνο ονομάζεται ο σκύλος μου, έτσι εννοώ σκυλοβαρεθεί) αλλά μετά από λίγο, όταν βρήκα που βρισκόταν οι φίλοι μου αρχίσαμε να παίζουμε. Τότε σκεφτήκαμε να αναπαραστήσουμε τους αρχαίους Έλληνες με τους φίλους μου τον Ιάσονα, τον Μιλτιάδη και τον Άγγελο. Είχε πολύ πλάκα! Παραλίγο να το ξεχάσω να σας πω τις στολές που φόρεσε ο καθένας από τους φίλους μου. Ο αγαπημένος μου φίλος ο Γιώργος ντύθηκε rock αγόρι, ο φίλος μου ο Άγγελος ντύθηκε Λεωνίδας, ο Μιλτιάδης Μέγας Αλέξανδρος και ο Ιάσονας, Screem. Έχω και κάτι τελευταίο να πω, όποιος δεν ήρθε έχασε!  

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θα δημοσιεύονται όλα ανεξαιρέτως τα σχόλια εκτός από αυτά με ανάρμοστο περιεχόμενο τα οποία και θα διαγράφονται αμέσως.

Αρχειo αναρτησεων του site